- MOTOCYKLE http://www.nagumie.pun.pl/index.php - Stare tematy http://www.nagumie.pun.pl/viewforum.php?id=35 - Chwale sie... http://www.nagumie.pun.pl/viewtopic.php?id=258 |
JERY - 2009-05-09 18:39:16 |
Pochwale sie. Sprzedalem Fazera i ... chujowo sie z tym czuje. Lubilem tego sprzeta. Znalem go do najmniejszej srobki. Jazda nim to 100% przyjemnosci. Troche mi szkoda, ze go sprzedalem. Moim zdaniem nie ma wad (poza tym ze na kolanie lata srednio) Moze kiedys do niego wroce. Jesli ktos szukal by motocykla innego niz supersporty czy czopery i podobne to goraco polecam. Wygoda turystyka, osiagi przecinaka. Mialem nim startowac w Konkursie sprawnosciowym na polibudzie. Teraz, na nieznanym mi dobrze sprzecie bedzie ciezko powalczyc z innymi. |
sasza_r - 2009-05-09 19:26:00 |
Jery to czym teraz latasz? |
Seba - 2009-05-09 19:27:10 |
No to takie dosc smutne to chwalenie . |
JERY - 2009-05-09 19:30:02 |
Latam pozyczona VTRka . |
Seba - 2009-05-09 19:44:54 |
a dlaczego sprzedales ? |
JERY - 2009-05-09 19:55:08 |
Mysle o zmianie na er łana. Jak nie wyda to SuperMoto |
Priest666 - 2009-05-09 20:59:03 |
Jeżeli r1 Ci nie przypasi.. to zawsze można do fazera wrócić.. to nie amputacja głowy ;) |
romek - 2009-05-09 21:44:53 |
no Jery to czekam na tą R1,może przestaniesz łamac dzwignie zmiany biegów :D |
JERY - 2009-05-09 22:59:55 |
Temat R1 jest nagrany. Tylko trzeba poczekac miesiac, bo koles narazie nie chce sprzedac. Mowi, ze ma jakies dwa wyloty i dopiero bedzie sprzedawal. Er lan od znajomego z ProMotora, 2003 rok, torowe owiewki + oryginaly(wg. niego jedyna taka w polsce bo malowanie jubileuszowe), xenony, amor skretu, stalowe oploty. Cena ma byc atrakcyjna ale narazie nie zdradzam co by nie zapeszac :P |
gulekGSXR - 2009-05-09 23:18:18 |
i słusznie nie zapeszaj |
JERY - 2009-05-09 23:31:07 |
No to niezlego szpeca se klient przyprowadzil. Ale ja sie nie balem, bo wiem ze sprzet w dobrym stanie :) Niech mu sluzy i daje fun tak mi dawal :) |
gulekGSXR - 2009-05-09 23:45:41 |
wiesz ja dlatego nie chciałem zbytnio chwalić co masz za sprzęta bo on za pan brat z motorami :) |
Wojt@s - 2009-05-10 19:55:54 |
Gratulejszyn Jery:) |
Raju - 2009-05-10 20:02:30 |
:) hehe czekam z niecierpliwością aż pokażesz swojego nowego szpeja :) :D |
JERY - 2009-05-10 22:00:50 |
Co prawda, to prawda. Wsiadlem na VTRke i w ciagu jednej nocy "przybylo" tyle dziur ze... dupa boli :P Jak glosi haslo reklamy "Polskie drogi sa wspaniale..." na Fazerze :P Co do roznicy w odczuciach to moze nie spodziewam sie trzesienia ziemi, ale male tornado to chcialbym poczuc. W koncu er łan to 150 samurajskich kucy przy 177kg i ostrzejszej haraktrystyce. Tak naprawde to rewolucji spodziewam sie na torze :) |
Raju - 2009-05-10 23:51:12 |
myślę, że na pewno poczujesz różnicę :) sama pozycja będzie skłaniała do ostrzejszej jazdy :D a jak się śmiga vtr'ką? tak obiektywnie? ja za bardzo nie mam porównania z innymi sprzętami i jak dla mnie wszytko jest na razie ok ;) |
JERY - 2009-05-11 15:28:51 |
Skoro pytasz. :P |
sasza_r - 2009-05-11 18:55:53 |
Jery to że PilotPower rządzi nie ulega wątpliwości jednak tak sobie kombinuję choc nie wiem czy dobrze, że na przyczepność opon może też mieć wpływ stan i charakterystyka amorów. Na swoim fazerku na pewno miałeś miękkie zawieszenie które zawsze dobrze dociskało koło do asfaltu, teraz wsiadłeś na coś innego może twardszego do tego nie wiadomo w jakim stanie zawieszenie i może nierówny asfalt mocne chamowanie a wtedy to nawet najlepsza opona się uslizgnie bo przeciez nie dotyka asfaltu :-) zebyś nie był rozczarowany tą typowo sportową maszyną, no chyba ze miałeś okazję jeździć...?? Oczywiście życzę ci żebyś wraz z zakupem nowej maszynki dostał wielkiego babana na twarzy. |
Raju - 2009-05-11 19:12:06 |
zdziwiło mnie to szarpanie o którym napisałeś. U mnie wszystko działa płynnie, nigdy nie poczułem żadnego szarpnięcia, a zdarzyło mi się też kilka razy wrzucić za wysoki bieg i odkręcić szybko manetkę. To jest V'ka więc tym bardziej od dołu nie powinno być żadnego zająknięcia. Ja swoją hulałem 250km/h (licznikowe) nie był to jeszcze max, ale pewnie dużo więcej by się nie pokazało na liczniku. |
Raju - 2009-05-11 19:16:29 |
Akurat w VTR'kach zawieszenie jest bardzo miękkie :) |
JERY - 2009-05-11 19:50:03 |
Pawel. Pokombinuj jeszcze raz :) Od zawsze bylo tak, ze miekkie zawieszenie to gorsza trakcja, a twarde lepsza :) To przy miekkich amorach kolo odrywa sie od asfaltu (dokladniej to nie dosc szybko sie rozpreza po scisnieciu amora np. w skutek najechania na wybrzuszenie co daje taki efekt, ze kolo przez moment jest w powietrzu) Zawieszenie jest w VTRce w bardzo dobrej kondycji. Jest znacznie twardsze niz w moim Fazerze. Nie bez powodu zmienialem u siebie olej na 20ke. |
JERY - 2009-05-11 19:59:52 |
Vki nie lubia niskich obrotow. A juz napewno nie takie mastodonty jak V2 w litrze. Sprobuj ruszyc z 6ki :) Jak rozpedzasz sie z niskich obrotow (powiedzmy 2 tys) nie czujesz ze silnik sie dlawi, wydaje inny dzwiek i w ogole jak by mial sie zaraz rozpasc? Moze faktycznie szarpanie to zle slowo, ale napewno wiesz o czym mowie. :) Masz calkowita racje mowiac, ze Vki maja mocny dol. Ale tylko gdy obroty sa powyzej granicy "duszenia" sie silnika. :) Generalnie mozna powiedziec, ze vki lubia obroty powyzej 4tys. Nizsze obroty to nie jest ich domena :) |
ghostdooog - 2009-05-11 20:31:05 |
Paweł zawsze twardsze zawieszenie to lepsza przyczepność i mniejsze nurkowanie przodu, a co za tym idzie po puszczeniu hebla lepszy docisk przodu w zakręcie, ale gorszy komfort jazdy - coś za coś.. teraz sobie w piątek zestroiłem zawieche na twardą na modlin i powiem ci że nawet nie drgnął w zakrętach, choć uślizgi były, ale tylko delikatne tylnego koła i to przy ostrych wyjściach z zakrętów... dla mnie osobiście twarda zawiecha to jest to, ale jak mam jechać po dziurach to lekko zawsze popuszczam zawieche na nieco bardziej miękką... |
Piotrek CBR - 2009-05-11 21:43:16 |
Na dziurawych drogach wydaje mi sie że Paweł ma racje, gdyz twarde zawieszenie nie nadąza wybierac dziur poprostu jak sa duze nierówności koło może się oderwac od asfaltu, a co do ruszania z 6stki to spróbuj może najpierw Jery ruszyc rzędówką, życzę powodzenia poprostu nie jesteś nauczony jeździc vką i tyle. |
Wojt@s - 2009-05-11 21:50:24 |
Ruszenie z szóstki jest możliwe dobrze o tym się przekonała Asia na R6 na wyjeździe w Bieszczadach więc wszystko jest możliwe. |
JERY - 2009-05-11 21:54:04 |
r6 i fazer rusza :) to wiem napewno. Pewnie inne tez by sie znalazly. |
Piotrek CBR - 2009-05-11 21:59:47 |
Ale za to tam gdzie rzędówka nie ma nic vka ma wiele, zwłaszcza przy wyjściu z zakrętu. |
Wojt@s - 2009-05-11 22:00:56 |
Jery xj z 5 rusza nawet, a to w ogóle cud boski i skrzypce;] |
JERY - 2009-05-11 22:07:20 |
Chyba jednak troche przesadzasz :) |
Piotrek CBR - 2009-05-11 22:16:16 |
Dobra Jery widze że wiesz najlepiej, poprostu vtrka jest dla Ciebie do niczego i tyle, a co do tego że Paweł ci odchodził na cbrce to myśle że też by ci odzszedł jak byś fazerą jechał pozdrawiam. |
Wojt@s - 2009-05-11 22:30:25 |
Panowie na luz trochę albo na tor;) |
gulekGSXR - 2009-05-11 22:39:33 |
może sedno sprawy jest w ttym że Paweł ostro wali po obr. w swojej F4 |
JERY - 2009-05-11 22:53:55 |
Kolega chyba tez jezdzi VTRka i poczol sie urazony :) Albo faktem, ze zapomnialem zapytac czy moge miec swoje zdanie :) Masz moze klego dotep do VTRki? Jesli tak to proponuje maly test na Dellu. Porownanie twojej VTRki z cebra Pawla. 4 bieg i 5000 obr. Dystans do ugadania. Stawiam na cebre Pawla :) Chetnie bym postawil na przeciw swojego Fazera ale niestety juz nie jestem jego wlascicielem. Postawil bym nawet na niego okragla sumke :) |
JERY - 2009-05-11 22:59:52 |
Gulek. Przesiadlem sie z jednego sprzeta na drugi z dnia na dzien. W niedziele jechalismy autostrada wracajac z nowej stunt miejscowki. Moje odczucia sa takie jakie sa. Fazer ciagnie rowno od 4 tys a przy 6 dostaje porzadnego kopa. Kop w VTRce zaczyna sie podobnie przy 4 tys, ale pozniej nie przyspiesza tak dynamicznie jak Fazer. Fazer chcial wyjechac spod tylka. Na VTRce tego nie poczulem poza 2-3 biegiem. Im wyzszy bieg, tym roznica w przyspieszaniu wieksza. |
Raju - 2009-05-11 23:01:44 |
Mi osobiście VTR'ka bardzo przypadła do gustu. Nie miałem wcześniej żadnej rzędówki (czasami przejechałem się szpejem kumpla ale nic na dłużnej). Być może jakbym miał taką przesiadkę jak Jery też bym narzekał. Ja rzadko kręcę powyżej 8 tyś. obrotów. Jery jak dłużnej pojeździsz vtr'ką to się przyzwyczaisz do charakterystyki V'ki :)
Właśnie o to mi chodziło. Jak jeździliśmy po winklach z Viktorem, Jerym i Gulkiem to właśnie trzymałem sobie w zakręcie silnik na ok. 4 tyś obrotów a przy wyjściu już był ogień :) Jak będzie już film z Bieszczad to będzie widać :) |
JERY - 2009-05-11 23:05:31 |
Brawo Raju :) |
Raju - 2009-05-11 23:07:42 |
No co ty :P ja urażony? tak jak napisałem powyżej każdy ma inne upodobania, a ja sam mam za mało doświadczenia żeby dyskutować który sprzęt jest lepszy, dlatego zapytałem :) :D Rozmawiałem z jednym gościem z politechniki który podobno pomaga serwisować motocykle na wyścigach w Poznaniu. Bardzo podoba mu się VTR'ka, ma zamiar taką kupić, ale sam przyznał, że w porównaniu z innymi sprzętami na torze wyniki ma średnie. |
ghostdooog - 2009-05-12 06:45:25 |
oczywiście Piotruś, że miękkie zawieszenie lepiej wybiera dziury, a co za tym idzie jest większy komfort jazdy, ale ja miałem na myśli jazdę po "normalnych równych" drogach i nie tylko na prostej do odcinki... wtedy twarda zawiecha spisuje się znacznie lepiej, a przy dohamowaniu nie lecisz na pysk do przodu (nie ma takiego nurka) i moto się słucha kierownika, a nie na odwrót... jak to powiedział znajomy "motor to debil i nic na to nie poradzisz, ale to ty tym debilem kierujesz i ma cię słuchać..." |
romek - 2009-05-12 16:58:29 |
po co ta kłótnia jery opisał swoje spostrzeżenia,ma takie a nie inne ja tak jak gulek zawsze myślałem że v-ki mają dobry dół. |
JERY - 2009-05-12 18:45:53 |
Dokladnie Romek. To sa moje spostrzezenia i nikt nie musi sie z nimi zgadzac. Poza tym nigdzie nie napisalem, ze VTRka nie ciagnie z dolu. Napisalem tylko, ze poza mocniejszym dolem od rzedowki, nie oferuje nic wiecej. Jesli chodzi o kulture pracy, elastycznosc i osiagi VTRka nie ma startu do kilo Fazera. Takie jest moje zdanie. Nigdzie nie napislaem tez ze VTRka jest nic nie warta. Uwazam tez, ze Piotrek przesadzil sugerujac, ze rzedowka nie ma sily wyjechac z zakretu w przeciwienstwie do Vki. Chcialbym pojezdzic jakims mocnym Dukatem, zeby wyrobic sobie opinie do konca, ale na dzien dzisiejszy tak to widze. |
Raju - 2009-05-12 19:37:28 |
spoko przy najbliższej okazji można sprawdzić, dla zaspokojenia ciekawości ;) będziesz jutro na Profi o 19? jeżeli tak to weź mojego pen drive'a z filmem :P |
sasza_r - 2009-05-12 22:23:07 |
A wiec moja teoria odnośnie dziur na drogach i przyczepności się sprawdza. Dzięki Piotrek. Miras a ty mnie żle zrozumiałeś przecież ja właśnie mówiłem o polskich dziurawych drogach a nie o torze. Ja niestety nie miałem okazji polatać po torze wiec się nie wypowiadam. |
JERY - 2009-05-12 23:17:17 |
Tylko ze w sytuacji o ktorej mowilem asfalt byl rowny, czysty i nagrzany, wiec teoria pozaostala teoria. A czy nie uwazacie, ze roznica miedzy twardym a miekkiem zawieszeniem to tylko skok zawieszenia. Twarde czy miekkie zawieszenie wybiera nierownosci tak samo. Sadze ze twarde wybiera nawet lepiej bo z wieksza sila i szybciej "odbija" amory po scisnieciu. Wg mnie tylko w 2 sytuacjach twarde zawieszenie moze spowodowac oderwanie kola od nawierzchni. Gdy wyboj jest tak duzy ze skok zawieszenia sie skonczyl (z dobiciem lub bez) i nierownosc wybija caly motocykl do gory ( efekt podbijania dupy przez siodlo) Gdy zle ustawione jest odbicie amora (zbyt wolno) |
viktor - 2009-05-13 10:41:39 |
jeszcze raz zycze dobrego zakupu :D:D:D |
JERY - 2010-04-01 22:32:20 |
Odswierzam. No i stalo sie. Zaszalelem strasznie ale nie zaluje :D. Mam nowe moto doslownie i w przenosni :) Bylem dzisiaj w Liberty i zamowilem sztuke nowke BMWS1000RR :D Oczywiscie na raty :) Niestey odbior dopiero za tydzien :( . Ze tez polska to taki motocyklowy zascianek!! Jak gadalem z chlopakami to mowili, ze w europie ten motocykl jest tak popularny, ze w normalnych salonach motocykle stoja gotowe do drogi dostepne od reki. W kazdym kolorze i w kazdej wersji. U nas niestety trzeba czekac. Nie wiem jak ja wytrzymam tydzien :/ Nowe to nowe, ale bede na nia uwazal bardziej niz saszka na swojego szpeja :P |
Seba - 2010-04-01 22:48:03 |
Poplynałes ! |
JERY - 2010-04-01 22:56:22 |
Tak. Jak gadalem z sprzedawca, to mowil ze BMW to drugi po Harleyu producenkt akcesoriow do swoich moto. Bedzie nowa wersja przedniej owiewki, ale to za jakis czas. Mam juz zamowiona :P |
maciek - 2010-04-01 23:14:11 |
hehe dobry pryma aprylis, tez dzisiaj wkręcałem że kupiłem r1 09r ;D |
Quki - 2010-04-01 23:16:11 |
no graty stary, pojechałeś po bandzie!!! Zajebisty :) |
Seba - 2010-04-02 08:28:16 |
:D |
jaquzie - 2010-04-02 15:13:47 |
niezłe niezłe :P |