Motocykle i jednoślady - Jedyne takie forum Bez Cenzury !!!<
Witam
Chciałbym wymienić układ napędowy, nowy chyba zamówię przez allegro mam do wyboru w sumie:
http://allegro.pl/item589009671_zestaw_ … r_sfr.html
http://allegro.pl/item599734392_zestaw_ … japan.html
Do tego chciałem wymienić olej i filtr(olej już mam)
I naprawić taką rurkę odpływową od skrzyni biegów po angielsku to się nazywa crankcase breather nie wiem jaka jest polska nazwa ;p stopiła się na małym fragmencie zaraz przy wylocie(takie rurki widziałem na allegro dosłownie po 2zł)
Gdzie powinienem się z tym udać ? sam niestety nie mam dobrych narzędzi ani umiejętności żeby to zrobić.
Jakich kosztów powinienem się spodziewać ?
Może ktoś z was ma narzędzia i wie jak to zrobić ? Zawsze można jakąś flaszkę postawić
Offline
pojechałem na wydawniczą 5, jeszcze 2,5km od nich moto mi zgasł i nie chciał odpalić póki nie przeciąłem tej przypalonej rurki od skrzyni. Silnik wydawał jakieś dziwne stukoty. Zostawiłem moto na serwisie...
Nowy napęd koleś chce 145 za napęd +80za montaż+ 100 za zajrzenie do tego silnika(gaźniki i pasek) czyli w sumie 330zeta no powiedział że w 400 powinienem się zmieścić...
Offline
Odpowietrzenie skrzyni korbowej, popularnie zwana odma. Przytkanie jej może spowodować zwiększeniem ciśnienia w układzie olejowym, co następnie skutkuje wywaleniem wszystkich uszczelniaczy w obiegu więc silnik do rozbiórki. Odma ma być sprawna, nie przytkana ani zaślepiona, często jak motocykl trup to ślepią odmę żeby jako tako moto trzymało ciśnienie oleju.
Napęd kupuj DID-a nie baw się w tajwańskie podróbki bo będziesz go zmieniał co parę tysięcy a tak prześmigasz dużo.
Offline
Wojt@s napisał:
Odpowietrzenie skrzyni korbowej, popularnie zwana odma. Przytkanie jej może spowodować zwiększeniem ciśnienia w układzie olejowym, co następnie skutkuje wywaleniem wszystkich uszczelniaczy w obiegu więc silnik do rozbiórki. Odma ma być sprawna, nie przytkana ani zaślepiona, często jak motocykl trup to ślepią odmę żeby jako tako moto trzymało ciśnienie oleju.
Napęd kupuj DID-a nie baw się w tajwańskie podróbki bo będziesz go zmieniał co parę tysięcy a tak prześmigasz dużo.
ale to odpowietrzenie skrzyni korbowej oryginalnie jest zatkane i w manualu jest napisane że raz na jakiś czas szczególnie po jeździe w deszczu należy wyciągnąć tą zatyczkę upuścić ten syf ze środka i zaczepić z powrotem.
Kolesiowi tam na miejscu przedstawiłem sytuacje i raczej nie winił tego odpowietrzenia za dźwięk z silnika powiedział że zatyka się to tylko po to żeby syf nie nalatywał tam do środka. Co mi się wydało dziwne, no ale cóż nie chciałem jeździć jeszcze po innych mechanikach bo całkiem bym silnik zatarł.
gulekGSXR@s napisał:
piotr a co ty masz za moto????
cbr 125 2005r
Offline
łańcuch DID był przeze mnie przetestowany w TZR więc mogę ci go szczerze polecić ,RK też jest dobry
ja mogę polecić firmę RUT-MAR z ul. 1 MAJA 31/33 budynek z reklamą !!!
powinni tego twojego piździka rownież zrobić
pzodro
Offline
Ja tam pcham DID-a wszędzie dla własnego spokoju, nigdy nie było reklamacji.
Odma może być przytkana , ale wtedy tylko regularne czyszczenie wchodzi w rachubę.
Czy przypadkiem może oleju nie zmieniłeś wcześniej?? Stuki to powód braku filmu olejowego, mogła Ci się gdzieś magistrala przytkać, ale to tylko hipotezy;) Jacek zrobi na pewno;]
Offline
Średnio latajcy
Witam czy ktoś może wie kto zajmuje się naprawą zegarów motocyklowych w Łodzi, ponieważ przestały mi działac w 929, a podpiolem pod inna honde i tez nie działały.
Offline
ostatnio widziałem jak w rutmarze -Paweł naprawiał z 900RR zegary z jakim skutkiem nie wiem
podjedz pogadaj nic to nie kosztuje,a kto pyta nie błądzi
Offline