Motocykle i jednoślady - Jedyne takie forum Bez Cenzury !!!<
sasza_r napisał:
Jery to że PilotPower rządzi nie ulega wątpliwości jednak tak sobie kombinuję choc nie wiem czy dobrze, że na przyczepność opon może też mieć wpływ stan i charakterystyka amorów. Na swoim fazerku na pewno miałeś miękkie zawieszenie które zawsze dobrze dociskało koło do asfaltu, teraz wsiadłeś na coś innego może twardszego do tego nie wiadomo w jakim stanie zawieszenie i może nierówny asfalt mocne chamowanie a wtedy to nawet najlepsza opona się uslizgnie bo przeciez nie dotyka asfaltu :-) zebyś nie był rozczarowany tą typowo sportową maszyną, no chyba ze miałeś okazję jeździć...?? Oczywiście życzę ci żebyś wraz z zakupem nowej maszynki dostał wielkiego babana na twarzy.
Pawel. Pokombinuj jeszcze raz Od zawsze bylo tak, ze miekkie zawieszenie to gorsza trakcja, a twarde lepsza To przy miekkich amorach kolo odrywa sie od asfaltu (dokladniej to nie dosc szybko sie rozpreza po scisnieciu amora np. w skutek najechania na wybrzuszenie co daje taki efekt, ze kolo przez moment jest w powietrzu) Zawieszenie jest w VTRce w bardzo dobrej kondycji. Jest znacznie twardsze niz w moim Fazerze. Nie bez powodu zmienialem u siebie olej na 20ke.
Offline
Raju napisał:
zdziwiło mnie to szarpanie o którym napisałeś. U mnie wszystko działa płynnie, nigdy nie poczułem żadnego szarpnięcia, a zdarzyło mi się też kilka razy wrzucić za wysoki bieg i odkręcić szybko manetkę. To jest V'ka więc tym bardziej od dołu nie powinno być żadnego zająknięcia. Ja swoją hulałem 250km/h (licznikowe) nie był to jeszcze max, ale pewnie dużo więcej by się nie pokazało na liczniku.
Jeżeli chodzi o Twoją vtr'kę to wydaje mi się, że może być zdławiona. Trzeba byłby zajrzeć do króćców ssących pod airbox'em, poza tym jest to starszy model od mojego, jeszcze przed modyfikacjami gaźników, układu zapłonowego itd.
Przy najbliższej okazji musisz się przejechać moim żółtkiem , jestem ciekaw czy będziesz odczuwał jakąś różnicę jeżeli nie to trudno, jak na pierwsze moto daje rade i w zupełności mi wystarcza jeżeli chodzi o moc
Natomiast jeżeli chodzi o oponki to masz zupełną rację. Mam teraz D208 i są naprawdę spoko, ale czuć różnicę jak zmieniłem z poprzednich PilotPower'ów (jeszcez nawet nie 2TC). Przy następnym zakupie wezmę na pewno PilotPower 2TC lub D209GP
Vki nie lubia niskich obrotow. A juz napewno nie takie mastodonty jak V2 w litrze. Sprobuj ruszyc z 6ki Jak rozpedzasz sie z niskich obrotow (powiedzmy 2 tys) nie czujesz ze silnik sie dlawi, wydaje inny dzwiek i w ogole jak by mial sie zaraz rozpasc? Moze faktycznie szarpanie to zle slowo, ale napewno wiesz o czym mowie. Masz calkowita racje mowiac, ze Vki maja mocny dol. Ale tylko gdy obroty sa powyzej granicy "duszenia" sie silnika. Generalnie mozna powiedziec, ze vki lubia obroty powyzej 4tys. Nizsze obroty to nie jest ich domena
Offline
Latawiec
Paweł zawsze twardsze zawieszenie to lepsza przyczepność i mniejsze nurkowanie przodu, a co za tym idzie po puszczeniu hebla lepszy docisk przodu w zakręcie, ale gorszy komfort jazdy - coś za coś.. teraz sobie w piątek zestroiłem zawieche na twardą na modlin i powiem ci że nawet nie drgnął w zakrętach, choć uślizgi były, ale tylko delikatne tylnego koła i to przy ostrych wyjściach z zakrętów... dla mnie osobiście twarda zawiecha to jest to, ale jak mam jechać po dziurach to lekko zawsze popuszczam zawieche na nieco bardziej miękką...
Offline
Średnio latajcy
Na dziurawych drogach wydaje mi sie że Paweł ma racje, gdyz twarde zawieszenie nie nadąza wybierac dziur poprostu jak sa duze nierówności koło może się oderwac od asfaltu, a co do ruszania z 6stki to spróbuj może najpierw Jery ruszyc rzędówką, życzę powodzenia poprostu nie jesteś nauczony jeździc vką i tyle.
Offline
r6 i fazer rusza to wiem napewno. Pewnie inne tez by sie znalazly.
Ale ja wcale nie mowie ze jestem ekspertem. Mowie tylko ze kultura pracy i liniowsc rzedowek zdecydowanie bardziej mi sie podoba. VTR poza mocniejszym dolem nie oferuje nic w zamian. Tam gdzie rzedowy liter dostaje kopa, tam Vka traci juz sily. Prawdopodobnie Dukat przekonal by mnie do siebie, ale VTRka mi sie nie podoba. I tyle
Offline
Średnio latajcy
Ale za to tam gdzie rzędówka nie ma nic vka ma wiele, zwłaszcza przy wyjściu z zakrętu.
Offline
Jery xj z 5 rusza nawet, a to w ogóle cud boski i skrzypce;]
Dla mnie osobiście fazerek którego miałem okazję podziwiać to idealne moto do turystyki dla mnie , ładne kufry plus centralny i plecak i nic więcej nie potrzeba do szczęścia;]
Offline
Średnio latajcy
Dobra Jery widze że wiesz najlepiej, poprostu vtrka jest dla Ciebie do niczego i tyle, a co do tego że Paweł ci odchodził na cbrce to myśle że też by ci odzszedł jak byś fazerą jechał pozdrawiam.
Offline