Motocykle i jednoślady - Jedyne takie forum Bez Cenzury !!!<
noo
ci wlosi
ehh
ps zobacz wczesniej
Offline
viktor napisał:
stojąc na ziemi ......
http://img374.imageshack.us/img374/2526/bmwfg2.jpg
http://img374.imageshack.us/img374/bmwf … 1/w640.png
http://img181.imageshack.us/img181/434/ … s07mf1.jpg
http://img181.imageshack.us/img181/bmwf … 1/w411.png
http://img374.imageshack.us/img374/5615 … 0gsmo2.jpg
http://img374.imageshack.us/img374/bmwf … 1/w500.png
a tu napewno bym sobie znalazł tego jedynego ...
http://img297.imageshack.us/img297/6987 … uzoza5.jpg
http://img297.imageshack.us/img297/bmwg … 1/w600.png
spokojnie Marzka marzenia sie spełniają, trzeba tylko w nie wierzyć
pozdrawaim wszystkich rozmarzonych
Offline
viktor napisał:
spokojnie Marzka marzenia sie spełniają, trzeba tylko w nie wierzyć
pozdrawaim wszystkich rozmarzonych
Ależ ja w to wierzę...sama jestem dowodem na to twierdzenie. Ileż to nocy śniłam, że jadę na własnym moto i oto się spełniło
p.s. Seba zgadzam się z Tobą-Włosi to mają niepowtarzalny design; ach gdyby jeszcze te maszyny miały lepszą dostępność cześci i były ciut bardziej dopracowane...
Offline
Seba napisał:
noo
ci wlosi
ehh
ps zobacz wczesniej
To nie tylko design. Aprilia RSV4 to na chwile obecna, najlepszy superbike na swiecie. Silnik V4, regulowany kat glowki ramy, regulowane mocowanie wachacza, regulowanie polozenia przedniej zebatki, zawieszenia z gornej polki jak wszystkie elementy z reszta Jedynie Honda z bladym V4 moze jej zagrozic, ale to dopiero za ..... 2-3 lata
Offline
JERY napisał:
Seba napisał:
noo
ci wlosi
ehh
ps zobacz wczesniejTo nie tylko design. Aprilia RSV4 to na chwile obecna, najlepszy superbike na swiecie. Silnik V4, regulowany kat glowki ramy, regulowane mocowanie wachacza, regulowanie polozenia przedniej zebatki, zawieszenia z gornej polki jak wszystkie elementy z reszta Jedynie Honda z bladym V4 moze jej zagrozic, ale to dopiero za ..... 2-3 lata
Sorki za off...
JERY oczywiscie zmuszona jestem zgodzić się z opinią nt. Aprilii tych sportowych, z tym, że to top; taka RSV 250 może stanąć w szranki z większymi pojemnościami jak równa z równym, a jej wykonania japońce mogą pozazdrościć- polerowane, aluminiowe wahacze, grube pały(lagi), hamulce Brembo-wszystko to HiTech!
Chodziło mi raczej o Cagivę, Ducati, Gilerę.
Swego czasu miałam zamiar kupić ETX 350( http://www.servis.offmoto.com/Manualy/A … %20ETX.jpg), ale powiem szczerze-spękałam, ze względu na dostępność cześci, a raczej ich brak. O Dukatach krąży opinia, że trzeba je często i profesjonalnie serwisować-nie da się tego zrobić na podwórku w komórce lub w garażu u kumpla. W Cagivach lecą za to magneta ...i później szukaj wiatru w polu (dokładnie chodzi mi o Canyony-nie wiem jak w innych modelach).
Czy ktoś z Was ma włoszczyznę i może się podzielić uwagami w temacie?
Offline
Nie mam doswiadczen z "wloszczyzna". Ale jesli chodzi o Dukaty to musze stanac w ich obronie Dukaty, to maszyny wziete z toru i to doslownie a nie jak w przypadku R1 ktora od maszyny torowej dziela lata switlne (aczkolwiek serii niczego nie brakuje) Dukaty to maszyny wyczynowe i tak to juz jest, ze w takich maszynach serwis jest czesty i skomplikowany. To tak jak z fullcross-ami. Tam od remontu, do remontu przebiegi nie maja znacznia. Licza sie motogodziny. To tak jak z oponami. Albo klej na gumie, albo przebiegi. Albo rybki, albo akwarium Chodzi mi o to, ze w Dukacie niewiele jest juz czesci do poprawy/wymiany (wymiana owiewek na torowe i heja). Koszt torowej R1 to 20000 tys funta. Wiem, bo widzialem taka wystawiana na sprzedarz.
Ostatnio edytowany przez JERY (2009-03-24 15:26:04)
Offline
wszystko piękne !!!! tylko te ceny z kosmosu: R1,Ducati 1198,Apka RSV
z ceny nowej R1 to się nawet śmiali u dealera Yamahy
Offline
Offline
Seba dobre wersja economy - 50% ceny dwukolowca
Offline