MOTOCYKLE

Motocykle i jednoślady - Jedyne takie forum Bez Cenzury !!!<

Ogłoszenie

reklama forum

#1 2009-07-24 02:09:27

Sebastian

Latawiec

Zarejestrowany: 2009-04-09
Posty: 230
Punktów :   

Hamowanie

Spotkalem sie ostatnio wiele razy z opinia ludzi ktorzy nie uzywaja, a nawet uwazaja ze nie wolno stosowac tylnego hamulca do hamowania.

Tutaj ciekawey art na temat:
http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56421,1437594.html

Ja uzywam zarowno przodu jak i tylu, tylu po to zeby dociazyc motocykl i przodu po to zeby wyhamowac, wydaje mi sie ze rozklada sie to 20% na tyl i 80% na przod, czasem hamuje tylko przodem ale to dlatego ze podoba mi sie efekt "nurkowania" motocykla ... tak troche jak w wesolym miasteczku na karuzeli

Ciekaw jestem jak Wy do tego podchodzicie

Offline

 

#2 2009-07-24 03:55:21

Quki

Moderator

Zarejestrowany: 2009-02-14
Posty: 791

Re: Hamowanie

ja tyłu używam czy chce czy niechce bo mam Dual CBS

Offline

 

#3 2009-07-24 09:51:00

viktor

Moderator

Zarejestrowany: 2008-12-30
Posty: 1461
Punktów :   

Re: Hamowanie

quki26 napisał:

ja tyłu używam czy chce czy niechce bo mam Dual CBS

czyli wciskasz tylko kalme ........ a układ dział na przód i tył ,dobre rozwiazanie miałem je we Viaderku i sprawdzało sie w 99%

Offline

 

#4 2009-07-24 10:28:17

Blady_Jacek

Latawiec

Skąd: Koszalin / Ldz
Zarejestrowany: 2009-05-25
Posty: 466
Punktów :   

Re: Hamowanie

ja uzywam rowniez obu , tyłu najczesciej na dohamowywanie lub zeby sie pobawic uslizgami.
wiadomo w pewnych momentach nie mozna uzywac tylu ale czase osobiscie dla frajdy lubie
80/20 to dobra opcja, oczywiscie 80 dla przodu zeby ktos nie pomyslal na odwrot


1000cc na pierwszy motocykl ?               Tak, wiem, jesteś ogarnięty, rozsądny i w ogóle. Ja też kiedyś, oglądając „Króla Lwa" myślałem, że Mufasa nie umrze...

http://img21.imageshack.us/img21/8893/plomien.gif
600rr -> daytona 675 -> 1000rr -> 1000 k8 -> f4i pies

Offline

 

#5 2009-07-24 10:49:13

Sebastian

Latawiec

Zarejestrowany: 2009-04-09
Posty: 230
Punktów :   

Re: Hamowanie

Wciskajac najpierw przod, cala masa motocykla idzie na przednie kolo Odciazajac tylne kolo, w tym momencie tylne kolo ma maly nacisk na glebe i sie uslizguje.

Wciskajac najpierw tyl cały motocykl siada rownomiernie co powoduje ze wciskajac przod motocykl nie nurkuje i lapie wtedy i tyl i przod we wlasciwych proporcjach.

Offline

 
reklama forum

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Katalog SEO Przeprowadzki Warszawa restauracje Ciechocinek Komornik Praga