Motocykle i jednoślady - Jedyne takie forum Bez Cenzury !!!<
Czy to jest prawda, że motocykle z USA różnią się niektórymi częściami, podzespołami i czy może być problem przy serwisowaniu???????
Słyszałem również, że mają "gorszą" powłokę lakierniczą... hm... Może ktoś się wypowie
Offline
Latawiec
wiec tak , prawda jest ze czesci niektore sie roznia , ja mam z USA cebre . i napewno nie jest 100% taka jak europejska , wiem ze paro bzdurami sie rozni ktore przy wymianie beda mnie słono kosztowaly wiec lepiej zeby sie nie zespuly co do powloki nie wiem jak to jest.wiem ze mi sie rysuje w cholere ale mowia ze motocykle na rynku amerykanskim sa mocniejsze niz eu , nie wiem ile w tym prawdy . mysle ze na tym forum Ci nikt o specyfikacji nie powie , to musisz pytac naprawde kogos kto w tym siedzi a nie kto slyszal ze sratata ja wiem na 100% ze roznia sie te motocykle niektorymi czesciami ,reszta to zdania "znajomego , znajomego"
powiem tak, ja drugi raz z Usa nie kupie motonga
roznie bywa z gwarancja i np w cebrach byla wymiana baku w niektorych modelach, w usa robili to za free ale ja amerykanski moto w eu musze za oplata oddac na wymiane tego baku, ogolnie nie polecam moto z usa , lepiej dac pare zł wiecej i miec EU
buSSki
Offline
W BMW różnią się np. złącza diagnostyczne, a do tych sprzętów bez kompa nie ma sensu podchodzić.
Japończyki nie sa tak przeładowane elektroniką, ale w razie kasowania jakiegoś błędu (przy ewetntualnym różnym złączu) może być dupa.
Generalnie sprzęty w USA są duuuuuuuużo tańsze, a różnica cen musi odbić się na czymś. Przykład niemotocyklowy ale dobry: Nissan 350Z na europe heble brembo, sportowe zawieszenie, na USA: heble no name, zawiecha prawie jak w osobówce
Offline
Ja przerabiałem ten temat jak latałem burgolotem bo dolar tani był i można było 2007r. za psie pieniendze nabyć ale po znalezieniu tych małych różnic ( na oko to pikuś ) okazało sie że lepiej kupić to co nam na europe ślą
rof dobry przykład daje a ja dodam SUBARU Outback w automacie na europe ma chłodnice oleju w skrzyni biegów a na usa nie bo tam można max 50 mil i sie nie zagrzeje
Przykładów jest sporo USA to dziwny kraj gdzie elementy odblaskowe są ważniejsze niż cała reszta moto czy auta
Offline
po rozmowie z osoba kompetentną:
BMW - złącze mają to samo ale niektóre funkcje nie działają w kompie
Kawasaki - zupełnie inny komputer
Yamaha - inny immobilizer
Honda - nie zawsze można się połączyć z komputerem
wniosek jeden: producenci dbają żeby europejczycy (a raczej wschodni europejczycy) nie mogli kupić czegoś o połowę (w USA) a docelowo o 1/3 (z opłatami) taniej niż w salonie
Offline
W moim Hornecie jedyne roznice to:
- brak HIS
- przednie migacze pala sie na stale
- homologowane na usa migacze sa prze-brzydkie
- brak wylacznika swiatel (pala sie od razu po przekreceniu kluczyka)
- zamiast 900 Hornet jest 919
Wiecej roznic nie ma, moc, moment obrotowy wszystko inne jest niemal identyczne z polska wersja
Wiem natomiast ze w USA w stanach typu Vermont, New Hampshire czyli takich, ktore nie maja wielkich miast typy NY czy Boston sa mega zadbane i nie jezdzone drogi przez to zawieszenie nie dostaje po dupie i srubki same sie nie odkrecaja.
Czesci oryginalne sa tak tanie ze prawie nikt nie handluje zamiennikami takze wszystkie serwisy sa robione bez typowych dla Polski "patentów"
W USA bardzo przestrzegane sa ograniczenia predkosci i nikt nie rżnie silników do czerwonego pola ... jak przejechalem sie Hondziawka w Polsce pierwszy raz po imporcie dopiero przepaliłem jej rurki .. az czuc bylo zapach nowosci z rur (3 letni motocykl)
Offline
co wy filmow zadnych na youtube nie ogladacie co tam w stanach chlopaki wyprawiaja? jakie mule moto??? dopierdalają lepiej niz u nas , do tego w gorszych warunkach bo skwar u nich jak cholera..
ja mam ze stanów i procz braku imobilajzera , migania długimi i braku awaryjnych wiekszych zmian nie zauwazam ..
a co do gwarancji - kupilem na tyle taniej ze nawet jaby mi silniek pierdolnał i musialbym kupic drugi to i tak taniej wyszlo niz kupic u nas i robic gwarancje...fakt ze kupowalem przy kursie dolca 2 zeta ..roznica 40 proc tego co u nas w salonie
przejechane 9 k i nie zauwazam jakiejs gorszej wersji od EU
Offline
Latawiec
przeważnie rożni się
- ze nie posiada imobinajzera,hiss,
-światła od razu się włączają po przekręceniu kluczyka
-migacze
i w niektorych moto silnik lub części są inne z reszta widać to na serwisowkach które ściągamy za darmo pisze wersja np Canada ,us lub eu jak dla mnie lepiej bez imobilajzera można swobodnie dorobić kluczyk bo z imobilajzerem na dziendobry trzeba wymienić cdi oraz stacyjkę wtedy poczujecie te PLN ^^ pozdr
Offline